Територіальні органи ДФС
у Донецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

У червні 2019 року на розгляд до Головного управління ДФС у Донецькій області надійшло 11 запитів на публічну інформацію

15.07.2019 -

На сьогодні громадяни користуються правом звертатись за отриманням публічної інформації до органів фіскальної служби письмово, у сканованому вигляді через мережу Інтернет, через сервіс «Електронний кабінет» з використанням електронного цифрового підпису, а також за допомогою усних запитів, викладених засобами телефонного зв’язку.

З огляду на це у січні-червні 2019 року до Головного управління ДФС у Донецькій області  надійшов 71 запит на отримання публічної інформації, що на 22% менше, ніж в аналогічному періоді минулого року (91). В розрізі категорій запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб – 41 (57,7% від загальної кількості запитів), від юридичних осіб – 18 (25,4%).

За результатами розгляду задоволено 54 запити на отримання публічної інформації (або 76,1% від загальної кількості запитів), 4 запити (5,6%) направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться, відмовлено в задоволенні 13 запитів (18,3%).

У червні 2019 року до Головного управління ДФС у Донецькій області  надійшло 11 запитів на отримання публічної інформації, що на 4 запити більше, ніж у травні поточного року (7). Запитувачі звертались з проханням надати інформацію щодо найменування 5 великих платників податків (окремо  юридичних осіб та самозайнятих осіб) з сумою сплачених податків та зборів відповідного району області. Також запитувачі цікавились інформацією щодо ведення фінансової діяльності деякими суб’єктами господарювання, які перебувають на обліку в ДПІ управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів, надання копій повідомлень-рішень щодо орендної плати з фізичних осіб за 2018 рік та інше. За результатами розгляду інформацію надано на 7 запитів, один запит направлено іншому розпоряднику інформації, відмовлено в задоволенні трьох запитів, оскільки інформація, що запитувалась, стосувалась третіх осіб.

Управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:

-  на поштову адресу: 87526, м. Маріуполь, вул.130-ї Таганрозької дивізії, буд.114 (з приміткою на конверті «Публічна інформація»);

-  на електронну адресу: dn.upr11.official@sfs.gov.ua (з приміткою у темі електронного листа «Публічна інформація»); за телефоном: (0629) 47-00-37; факсом: (0629) 52-84-12.

Довідково: 05.06.2019 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 409 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відкритих даних» (далі – постанова № 409), згідно з якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – постанова № 835). Постановою № 409 за ДФС закріплено додатково 17 основних наборів даних, і на сьогодні ці набори даних вже оприлюднені в повному обсязі та оновлюються на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) та на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС у банері «Відкриті дані».

Таким чином згідно з постановою № 835 з урахуванням змін, внесених постановою № 409,на вказаних інформаційних ресурсах постійно здійснюється оновлення наборів даних, які закріплені за  ДФС.