Територіальні органи ДФС
у Донецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Стан розгляду звернень громадян Мар’їнською ОДПІ

04.12.2017 -

У січні - листопаді 2017 року на офіційну скриньку Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області (dn38.official@sfs.gov.ua) надійшло одне звернення, яке стосувалося закриття фізичної особи - підприємця.

Окрім того, у листопаді надійшло одне письмове звернення, яке стосувалось обліку платників податків.

Протягом січня - листопада 2017 року керівництвом Мар’їнської ОДПІ було проведено 8 особистих прийомів громадян. Керівництвом інспекції були надані громадянам на їх звернення кваліфіковані усні відповіді без подальшого розгляду в структурних підрозділах інспекції.

Тематика звернень - інформування щодо порядку застосування єдиного податку для суб’єктів господарювання – фізичних осіб, сплати єдиного соціального внеску, єдиного податку для суб’єктів господарювання – фізичних осіб, отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків та подачі податкової звітності.

Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва інспекції, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіками особистого прийому громадян керівництвом Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області можна за посиланням. http://dn.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/73833.html.

Громадяни мають можливість направити свої письмові звернення до Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області електронною поштою на офіційну скриньку dn38.official@sfs.gov.ua або поштою за адресою: 85612, м. Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17.

Нагадуємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР зі змінами і доповненнями.