Територіальні органи ДФС
у Донецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Розгляд звернень громадян – провідний напрямок в роботі Покровської ОДПІ

11.05.2018 -

Звернення громадян забезпечують взаємодію суспільства і держави, а також сприяють ефективному вирішенню проблем, які виникають в процесі реалізації їх прав та законних інтересів. Позитивний рівень ефективності функціонування даного механізму впливає на становлення правової держави, а також свідчить про демократизм у всіх сферах суспільного життя. Тому робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності фіскальної служби. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.

За січень-квітень 2018 року до Покровської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області надійшло 6 письмових звернень від громадян, що на 2 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року.

За результатами розгляду 1 звернення вирішено позитивно, 1 звернення повернуто автору відповідно до статті 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» з відповідним роз’ясненням, на 2 звернення надано відповідні роз`яснення, 2 звернення направлено на розгляд за належністю до інших органів відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Основним питанням, яке порушено у письмових зверненнях, що надійшли на розгляд до інспекції, є нарахування та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (6 звернень).

Усі звернення громадян розглянуто у законодавчо встановлені терміни.

Крім того, протягом січня-квітня 2018 року у Покровській ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області керівництвом ГУ ДФС у Донецькій області було проведено 1 виїзний особистий прийом громадян, на якому порушувалось питання щодо податку на доходи з фізичних осіб (1 усне звернення). За результатами розгляду на особистому прийомі дане питання було вирішено позитивно.