Територіальні органи ДФС
у Донецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

ЦОП Селидівської ДПІ Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області

04.11.2015 -

Адреса: 85400, Донецька область,

м. Селидове, вул. Гоголя, буд.1;  тел. (06237) 7-42-62, (06237) 7-42-95

Схема проїзду: від Центрального ринку 400 метрів пішки по вул. Гоголя до будівлі виконкому Селидівської міської ради.

Місця паркування та під'їзні шляхи знаходяться поруч із входом до приміщення ЦОП по вул. Гоголя.

 Контакти (телефон, факс, електронна адреса): тел. (06237) 7-42-62,(06237) 7-42-95;

- особа, відповідальна за координацію та контроль за наданням адмінпослуг: тел.(06237) 7-42-62, (06237) 7-42-95;

- Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб) – (0629) 470037

- публічна інформація:   тел.(06239) 2-24-59;

Електронна адреса: dn16.official@sfs.gov.ua (для кореспонденції, адресованої для опрацювання в ЦОП), dn-gu@sfs.gov.ua (для загальної кореспонденції),  dn.upr11.official@sfs.gov.ua (для звернень громадян і запитів на отримання публічної інформації)

Акредитований центр сертифікації ключів відсутній.

Інформація щодо режиму работи та пунктів реєстрації користувачів по Україні знаходяться на офіційному сайті: acskidd.gov.ua

З усіма питаннями, пов’язаними з електронним цифровим підписом звертатись за номерами телефонів:

тел.(06264) 74387(м.Краматорськ)

тел.06229)384539(м.Маріуполь)

Або за адресами:

м.Крамоторськ, бульв. Машинобудівників, буд.22 зала № 3,

м.Маріуполь, просп.Металургів, буд.193, каб.212

Інші послуги та сервіси, що надаються в ЦОП

          1. Приймання вхідної кореспонденції.

          2. Приймання податкової та іншої звітності.

          3. Облік платників:

          3.1 взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

          3.2 приймання заяв для реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;

          3.3 надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

          3.4 видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

          4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).

          5. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.

          6. Надання консультацій з питань:

          6.1 електронних сервісів;

          6.2 податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотримання якого покладено на органи ДФС.

         7. Надання доступу до публічної інформації.

Адміністративні послуги, що надаються ГУ ДФС у Донецькій області