Територіальні органи ДФС
у Донецькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

ЦОП Слов’янської ДПІ Слов’янсько –Лиманського управління ГУ ДФС у Донецькій області

03.11.2015 -

Адреса:  84122, Донецька обл. м.Слов`янськ, пл. Соборна, 3

Схема проїзду:

від залізничного вокзалу – маршрутне таксі № 2, 2а, 3 до зупинки «Центр», № 7, 9 до зупинки «САТУ», тролейбуси № 2, 2а до зупинки «Центр», №7  до зупинки «САТУ»;

від автовокзалу - маршрутне таксі № 2, 2а, 3 до зупинки «Центр», № 7, 9 до зупинки «САТУ», тролейбуси № 2, 2а до зупинки «Центр», №7  до зупинки «САТУ».

Місця паркування та під'їзні шляхи знаходяться поруч із входом до приміщення ЦОП на площі Соборній.

Контакти (телефон, факс, електронна адреса):  (06262) 2-31-89,  3-51-65

- особа, відповідальна за координацію та контроль за наданням адмінпослуг:  (06262) 2-31-89

- приймальня громадян: (щодо запису на прийом до посадових осіб) – (0629) 470037

- публічна інформація: (06262) 2-31-89

Електронна адреса:

dn.upr47.official@sfs.gov.ua (для кореспонденції від платників податків, які перебувають на обліку в Слов’янській ДПІ),

dn-gu@sfs.gov.ua (для загальної кореспонденції),  dn.upr11.official@sfs.gov.ua (для звернень громадян і запитів на отримання публічної інформації)

Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

П’ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.


 

Інші послуги та сервіси, що надаються в ЦОП

          1. Приймання вхідної кореспонденції.

          2. Приймання податкової та іншої звітності.

          3. Облік платників:

          3.1 взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

          3.2 приймання заяв для реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;

          3.3 надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

          3.4 видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

          4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).

          5. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.

          6. Надання консультацій з питань:

          6.1 електронних сервісів;

          6.2 податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотримання якого покладено на органи ДФС.

         7. Надання доступу до публічної інформації.

 Адміністративні послуги, що надаються Головним управлінням ДФС